Regulamin ośrodka wypoczynkowego Mausz
1. Postanowienia ogólne
- Pobyt na terenie Ośrodka oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- Osoby nie zakwaterowane w Ośrodku, a przebywające w nim po godz. 22.00 zobowiązane są do jego natychmiastowego opuszczenia. Nie zgłoszenie w recepcji dodatkowej osoby nocującej w domku równoznaczne jest z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł/ doba.
- Na terenie Ośrodka zabrania się prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań promocyjnych i reklamowych bez zgody Kierownictwa Ośrodka.
- Na terenie Ośrodka zabrania się organizacji imprez bez zgody Kierownictwa Ośrodka.
2. Zasady zakwaterowania
- Ośrodek jest obiektem dostępnym dla korzystających z zakwaterowania w domkach letniskowych oraz pokojach.
- Wszystkie osoby wjeżdżające na teren Ośrodka w celu skorzystania z miejsc noclegowych zobowiązane są do:
• dokonania rejestracji pobytu na podstawie ważnego dokumentu tożsamości,
• wniesienia opłat za pobyt w Ośrodku według cennika, - W godzinach od 22.00 do 7.00 rano Ośrodek jest zamknięty. Przyjazdy/odjazdy w tych godzinach należy uzgadniać indywidualnie z Recepcją.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom:
• będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny,
• które nie poinformowały Kierownictwa Ośrodka o organizacji imprez zorganizowanych. - Z chwilą przejęcia kluczy do miejsca zakwaterowania zameldowany Gość staje się osobą materialnie odpowiedzialną za przedmioty oddane do użytkowania. Zaraz po wejściu, prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu wyposażenia zgodnie z Kartą inwentaryzacyjną. W przypadku stwierdzenia różnic, fakt ten należy zgłosić personelowi Ośrodka w ciągu pierwszej godziny pobytu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone braki i usterki w wyposażeniu odpowiada aktualny użytkownik domku.
- Zgubienie klucza przez Gościa skutkuje uiszczeniem przez niego opłaty w wysokości 100 zł.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje zwrot za niewykorzystany pobyt.
3. Czas pobytu
- Doba w Ośrodku rozpoczyna się od godziny 14:00, a kończy w dniu wyjazdu o godzinie 11:00.
- W sprawie zmiany terminu wyjazdu należy kontaktować się z recepcją Ośrodka.
- Gotowość zdania domku lub pokoju należy zgłosić do recepcji.
- Nie opuszczenie domku lub pokoju do godziny 11:00 powoduje automatyczne naliczenie opłaty w wysokości 50% stawki podstawowej, a do godziny 14:00 naliczenie dopłaty w wysokości 100% stawki podstawowej.
4. Przepisy porządkowe
- Przebywanie na terenie Ośrodka zobowiązuje do zachowywania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu: własnemu, innych Gości oraz mieniu Ośrodka.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 07.00 rano.
- Na terenie Ośrodka zabrania się używania przenośnego sprzętu nagłaśniającego zakłócającego wypoczynek innym wczasowiczom.
- Osoby nieprzestrzegające regulaminu, zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą zostać z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
- Ognisko rozpalamy tylko w miejscu do tego wyznaczonym. Odpady pozostawione po grillowaniu należy zalać wodą i umieścić we wskazanym przez pracowników Ośrodka miejscu.
- Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w Recepcji.
- Zabrania się samowolnego przenoszenia i wynoszenia mebli będących na wyposażeniu – na zewnątrz domków i pokoi, zmianę ich położenia w obrębie pomieszczeń wewnętrznych oraz przenoszenia mebli z domku do innego domku letniskowego.
- Zabawy zespołowe a w szczególności gra w piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę, badmintona oraz ping ponga mogą odbywać się wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych (zgodnie z regulaminem korzystania z boisk). Na terenie Ośrodka znajdują się boiska do wyżej wymienionych gier.
- Szkody powstałe z winy Gości rozliczane są na miejscu. W przypadku braku możliwości ustalenia kosztu naprawy w chwili powstania szkody, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody w terminie 7 dni. W tym przypadku należy sporządzić protokół zniszczeń.
- Uprasza się o dbanie o czystość i porządek na terenie Ośrodka. Środki czystości udostępniamy na życzenie. Ewentualne trwalsze zabrudzenia lub usterki prosimy zgłaszać na bieżąco personelowi Ośrodka.
5. Zasady parkowania pojazdów
- Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Zabrania się parkowania pod domkami oraz wjazdu na tereny zielone Ośrodka.
- Parking na terenie Ośrodka jest parkingiem niestrzeżonym.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
6. Zasady pobytu zwierząt
- Zezwala się na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych, z wyjątkiem zwierząt agresywnych, chorych, jadowitych.
- Zezwolenie na pobyt zwierząt (w tym także psów) w Ośrodku możliwe jest jedynie po zgłoszeniu tego faktu recepcji Ośrodka i otrzymaniu stosownej zgody podczas dokonywania rezerwacji pobytu lub najpóźniej w momencie przyjazdu i dokonywania formalności meldunkowych. Pobyt zwierząt w Ośrodku jest płatny, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
- Właściciele zwierząt podczas pobytu w Ośrodku są zobowiązani do:
a) Wniesienia opłaty za pobyt zwierząt w Ośrodku, zgodnie z obowiązującym cennikiem;
b) Posiadania aktualnej książeczki szczepień zwierzęcia;
c) Sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzę;
d) Zapewnienia swojemu zwierzęciu, we własnym zakresie, niezbędnych warunków umożliwiających niezakłócony pobyt np. legowiska lub wyżywienia;
e) Utrzymania zwierząt (psów) wyłącznie na smyczy - W przypadku nie stosowania się do zasad określonych w pkt. 3, właściciele zwierząt będą zobowiązani do uiszczenia kary w wysokości 200 zł za każdy jednorazowo stwierdzony przypadek nie stosowania się do powyższych zobowiązań.
- Właściciel zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą oraz materialną.
- Stanowczo zabrania się:
a) Wprowadzania zwierząt na plażę;
b) Kąpieli zwierząt w jeziorze w obszarze plaży przeznaczonej dla Gości Ośrodka;
c) Pobytu zwierząt na terenie placu zabaw, boisk, restauracji, sanitariatów;
d) Korzystania przez zwierzęta z mebli znajdujących się w domkach/pawilonach/pokojach w charakterze legowiska
7. Zgoda na udostępnienie wizerunku
- Pobyt w Ośrodku jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku gości i ich podopiecznych, w zakresie promocji i dokumentacji działalności Ośrodka Wypoczynkowego MAUSZ. Oświadczenie o jakim mowa jest równoznaczne z wyrażeniem przez gości i ich podopiecznych zgody na rozpowszechnianie wizerunku, w rozumieniu art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. z późniejszymi zmianami).
8. Postanowienia końcowe
- Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się nie tylko przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, ale również przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz poleceń kierownictwa i obsługi Ośrodka.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Ośrodka pisemnie na adres e-mail: biuro@osrodekmausz.pl
- W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem decyduje kierownictwo Ośrodka lub Zarząd Stowarzyszenia zarządzający Ośrodkiem.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2022 r.